Volgers

woensdag 6 april 2016

Kalender: April!


Goeiemorgen!

Vandaag is de maand April aan de beurt voor de kalender.
Ik zie buiten veel bloesem aan de bomen, vandaar de keuze voor deze sheet van Inkerbell Stamps, Even Stil...


Mijn inspiratie voor deze techniek komt van het blog van Aartje. Ik zag gisteren de foto voorbij komen van haar kaart en het was precies de inspiratie die ik zocht voor mijn kalenderblad.


Ik heb de achtergrond gemaakt door Post-it briefjes aan de plakrand iets af te scheuren en op het witte cardstock te plakken.
Daarna met (in dit geval) roze inkt tussen de vellen in gesponsd.

De vellen een paar cm opgeschoven en hetzelfde gedaan met een donkerdere kleur roze, en daarbij heel iets de eerste kleur aangezet.
De derde kleur heb ik op dezelfde manier aangebracht.


De takken en bloemen heb ik met Memento gestempeld en de bloemen die op de wiite achtergrond terecht kwamen heb ik lichtroze gekleurd met de waterbrush.
Een leuke techniek die jullie vast nog wel vaker zullen gaan zien!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

Liefs, San

4 opmerkingen:

Miranda Kosmeier zei

wat gaaf san!! prachtig die stempel.. liefs miranda

Aartje zei

Hij is supergaaf Sandra. En wat een leuk idee om het randje steeds wat op te schuiven en daardoor kleurverschil te maken.
Fijn dat ik je kon inspireren.
Groeten, Aartje

Diny zei

Wow....wat gaaf gedaan!
Groetjes Diny

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Dit ziet er echt prachtig uit.
Super mooi hoe je het kleurverloop hebt gemaakt van het roze.

-xies- Renate.