Volgers

zaterdag 2 april 2016

Swaps!!!



Goeiemorgen!

Vandaag een ingepland bericht, ik ben nl. niet thuis.
Wel in de buurt, trouwens.
Ik heb vandaag een gezellige SU-Teamdag van Erna!
:-D

En uiteraard wordt er ook geswapt.


Ik heb kaartjes gemaakt van 10x10 cm, in 4 verschillende kleuren.

 Pear Pizzazz

 Pool Party

 Blushing Bride

Wisteria Wonder

Drie stempelsets gebruikt: Papillon Potpourri, Perpetual Birthday en You're So Lovely.
Beetje bling-bling erop en klaar!

Voor mijn opper-upline (Erna) een dank-je-wel-kadootje.
Een lekkere chocoladereep ingepakt en voorzien van een label (Bermuda Bay) en een geurkaars.
(Four Frases, Timeless Textures)

En mijn eigen upline, Jannita, was een paar dagen geleden jarig en ook voor haar heb ik wat meegenomen.
Kleuren: Basic Black, Rose Red, Old Olive
(What I Love, Number of Years)


Binnenkort laat ik je zien wat we gaan maken vandaag.
;-)

Ik wens jullie een heel fijn zonnig weekend toe!

Liefs, San

1 opmerking:

Claudia Rogier zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt.

grtjs
Claudia