Volgers

donderdag 14 juli 2016

Abraham


Goeiemiddag, allemaal!

Sinds lange tijd weer een kaart op mijn blog...
Thuis/privé gaat het op dit moment wat minder, maar tzt hoop ik wat meer rust te krijgen om mijn hobby weer op te pakken.

Het kaartje wat ik jullie deze keer wil laten zien, heb ik voor mijn oom gemaakt die in mei Abraham heeft gezien.


Alle materialen zijn van Stampin' Up!
Gebruikte kleuren: Lost Lagoon (retired), Very Vanilla en Basic Black
Stempels: Going Global (retired)
DSP: Going Places (retired)
Cijfers: Large Numbers Framelits Dies

Ik hoop binnenkort weer wat vaker te kunnen posten, wie weet kom ik er in de vakantie aan toe om nieuwe projecten te maken.
;-)

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, San

2 opmerkingen:

Miranda Kosmeier zei

Mooie kaart san! Thuis/privé even minder? Ojee.. Ik hoop niks ernstigs.. Gaan jullie nog op vakantie? Liefs Miranda

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Sandra.
Groetjes en veel sterkte,
Diny