Volgers

zondag 2 oktober 2016

It's a good day


Goeiemiddag!

Ik zag net dat het alweer een hele tijd geleden is dat ik me hier gemeld heb.
Ik ben nog steeds druk met van alles behalve kaarten (en andere projecten) maken.
;-)

Ondertussen heb ik goed nieuws!
Ik krijg 10 november de sleutel van de nieuwe woning voor mijzelf en de kinderen.
Het is een prachtig ruim appartement met 3 slaapkamers en vlakbij de school van de kinderen en al hun vriendjes en vriendinnetjes.
Verder wonen daar ook veel vriendinnen van me, waar ik heel blij mee ben.
Er moet nog veel geklust worden, maar ik hoop het weekend van 19 november over te kunnen.
Wordt vervolgd!!!


Dit kaartje heb ik al een hele tijd geleden gemaakt, maar nog niet laten zien.
Alle materialen zijn van Stampin' Up!

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk tafereeltje !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Hoi San,
wat een goed nieuws! Als je er goed en wel woont kom ik je een bloemetje brengen! Beloofd!
Je kaartje is prachtig. Mooi die boom die je ziet vanuit het raam!
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Leuk om je hier weer eens te zien. Prachtige kaart. Ik hoop dat je straks op je nieuwe plekje weer lekker tijd (en rust en energie) om lekker te freubelen.
Groeten, Aartje

Renate zei

Super leuk kaartje!!! Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
Hopelijk kom je spoedig weer in een wat rustiger vaarwater, en kunnen we weer volop genieten van je creaties.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning.

-xies- Renate.