Volgers

woensdag 25 januari 2017

Chocolade...

Goeiemorgen!

Vandaag laat ik zien hoe je op een snelle manier een leuke verpakking kunt maken voor een chocoladereep.
Altijd leuk om weg te geven en met deze tekst geschikt voor diverse gelegenheden.
En helemaal leuk is dat Inkerbell Stamps een speciale sheet heeft voor de chocoholics onder ons!


 Ik ben begonnen met een stuk stevig wit papier van (in dit geval) 16 x 20 cm.
Als eerste globaal het midden bepaald voor de grote stempel en deze er laten uitspringen door een opvallende kleur inkt te gebruiken. Daarnaast een mooie zachte bruin voor de teksten rondom (sheet: Chocoholic) en een lichtgroen voor de stippen/vlekken (sheet: Abstracte Rozen) op de achtergrond.


Als laatste de hashtag-stempel in een mooie donkerblauwe kleur gestempeld, voor de finishing touch.


Ik hoop dat ik jullie op een leuk idee heb gebracht!

Ik wens jullie een fijne dag vandaag!

Hartelijke groet, Sandra

2 opmerkingen:

Annie zei

Top gedaan..��

Diny zei

Heerlijk.....wat een leuk idee....mooi gemaakt Sandra!
Groetjes Diny