Volgers

donderdag 1 juni 2017

Geslaagd?

Goeiemorgen!
Binnenkort krijgen de jongens en meiden die examen gedaan hebben te horen of ze geslaagd zijn.
Vandaar dat ik besloten heb om voor deze gelegenheid een kaart te maken.


Gekozen voor een mooie combinatie van paars, blauw en groen.
De tekst in het midden komt uit de serie "#hashtag" stempels en de buitenste 4 teksten komen van de scrap-sheets "Een Heerlijke Dag" en "Lekker Knus".
Hierop staan diverse woorden die goed te gebruiken zijn voor kaarten, maar ook voor scrappen. De sheets zijn ook onderling goed te combineren.

Ik wens jullie een zonnige dag toe met veel creativiteit!

Hartelijke groet, Sandra

1 opmerking:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje San. Ik moet er ook nog een maken voor mijn nichtje. tenminste, ik ga er maar vanuit dat ze slaagt! 14 juni horen we meer!
GerJanne